Товар, який ви придбали у компанії «СП Капрі», ви можете повернути (обміняти) протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживачів».
Як повернути товар?
- Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
- Якщо оплата була здійснена від фізичної особи, будь ласка, заповніть форму на повернення товару. Якщо оплата була здійснена від юридичної особи, будь ласка, заповніть лист на повернення коштів.
- Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку разом з заповненою формою на повернення товару або листом на повернення коштів (для юридичних осіб). Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
- У випадку додаткових запитань зв’яжіться з відділом обслуговування клієнтів (тел. 044-274-14- 45, пошта hello@kapri.com.ua).
Чи всі товари можна повернути?
На жаль, не всі. Окрім товарів, які були у використанні, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» повернути також не можна:
- Двосторонні та односторонні клейкі стрічки належної якості, порізані на замовлену клієнтом ширину та/або перемотані на замовлену довжину (всі розміщені на сайті стрічки, окрім стрічок в індивідуальній упаковці, виготовляються (ріжуться, перемотуються) під замовлення клієнта).
- Висічні деталі з двосторонньої, односторонньої стрічки або іншого матеріалу виготовлені під замовлення
- Абразивні матеріали виготовлені під замовлення
- Стрічка (з клейовим шаром або без) з друком, виготовлена під замовлення
- Товари в аерозольній упаковці
- Рукавички
У яких ситуаціях я можу повернути товар?
Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі
Зверніть увагу: не всі категорії товарів підлягають поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів».
Можна повернути товар, якщо:
- товар не такий, як ви очікували;
- товар не відповідає опису або фото;
- товар неналежної якості.
Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну).
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні випадки:
- Недотримання норм зберігання.
- Використання товару не за призначенням або з порушеннями норм/інструкцій експлуатації зазначених на сторінці товару або у вкладених файлах.
- Природне зношування.
- Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання.
- Пошкодження в результаті стихійних лих (форс-мажор).
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ст.4, п.3., Покупцям необхідно дотримуватися наступних правил:
- Перед покупкою і початком експлуатації товару ознайомитися з його описом на сайті, правилами експлуатації, інструкціями.
- Якщо у Вас залишилися питання щодо властивостей, призначення, умов і правил застосування товару – перед покупкою та початком експлуатації товару звернутися до нашого відділу обслуговування клієнтів за номером телефону 044-274-14-45
- Застосовувати товар відповідно до призначень і правил, зазначених в описах товарів, інструкціях
- Застосовувати рекомендовані виробником заходи безпеки.
ТОВ «СП Капрі» не несе відповідальності за будь-які прямі та / або непрямі збитки (включно, але не обмежуючись збитком від втрати прибутку або від переривання ділової активності), що виникли внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання товарів, придбаних на сайті www.kapri.ua