Обмін та повернення

Товар, який ви придбали у компанії «СП Капрі», ви можете повернути (обміняти) протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживачів».

Як повернути товар?

  1. Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
  2. Якщо оплата була здійснена від фізичної особи, будь ласка, заповніть форму на повернення товару. Якщо оплата була здійснена від юридичної особи, будь ласка, заповніть лист на повернення коштів.
  3. Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку разом з заповненою формою на повернення товару або листом на повернення коштів (для юридичних осіб). Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
  4. У випадку додаткових запитань зв’яжіться з відділом обслуговування клієнтів (тел. 044-274-14- 45, пошта hello@kapri.com.ua).

Чи всі товари можна повернути?

На жаль, не всі. Окрім товарів, які були у використанні, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» повернути також не можна:

  • Двосторонні та односторонні клейкі стрічки належної якості, порізані на замовлену клієнтом ширину та/або перемотані на замовлену довжину (всі розміщені на сайті стрічки, окрім стрічок в індивідуальній упаковці, виготовляються (ріжуться, перемотуються) під замовлення клієнта).
  • Висічні деталі з двосторонньої, односторонньої стрічки або іншого матеріалу виготовлені під замовлення
  • Абразивні матеріали виготовлені під замовлення
  • Стрічка (з клейовим шаром або без) з друком, виготовлена під замовлення
  • Товари в аерозольній упаковці 
  • Рукавички

У яких ситуаціях я можу повернути товар?

Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі

Зверніть увагу: не всі категорії товарів підлягають поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів».


Можна повернути товар, якщо:

  • товар не такий, як ви очікували;
  • товар не відповідає опису або фото;
  • товар неналежної якості.

Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну).


Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні випадки:

  • Недотримання норм зберігання.
  • Використання товару не за призначенням або з порушеннями норм/інструкцій експлуатації зазначених на сторінці товару або у вкладених файлах.
  • Природне зношування.
  • Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання.
  • Пошкодження в результаті стихійних лих (форс-мажор).
  • Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», ст.4, п.3., Покупцям необхідно дотримуватися наступних правил:

  • Перед покупкою і початком експлуатації товару ознайомитися з його описом на сайті, правилами експлуатації, інструкціями.
  • Якщо у Вас залишилися питання щодо властивостей, призначення, умов і правил застосування товару – перед покупкою та початком експлуатації товару звернутися до нашого відділу обслуговування клієнтів за номером телефону 044-274-14-45
  • Застосовувати товар відповідно до призначень і правил, зазначених в описах товарів, інструкціях
  • Застосовувати рекомендовані виробником заходи безпеки.


ТОВ «СП Капрі» не несе відповідальності за будь-які прямі та / або непрямі збитки (включно, але не обмежуючись збитком від втрати прибутку або від переривання ділової активності), що виникли внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання товарів, придбаних на сайті www.kapri.ua